Blogspot.zing aneb – co je nejživější

Jak se často zmiňuji, mívám své slepecké chvíle, a občas vkročím do Blogu. Nic mne ale bohužel poslední dobou na těchto místech nerozesměje. Rozhodně ne tak, jako forum, nebo, když mám být až přehnaně upřímný, názory redakčního týmu na nové God of War …

Ehrmmm… kyberslzy utřeme za chvíli.
Takže, Blog, stejně jako celý magazín, zpravodaj, herní web, nebo jak si momentálně The Zingers říkají, prošel několika bezbolestnými změnami. … … ne, lépe. Nenápadnými, ale dost krutými. 

Nejdřív trocha historie. Je to už, asi… kolem dvou let, možná ani ne, co byl Blog jako vážená sekce Zingu, opravdu živá a hodnotná část, která sdružovala, dá se říct, ty lepší talenty. Ale to byly časy, kdy byly poníci legální. Co se že se v průběhu pár měsíců stalo? Zkrátka bylo svěřeno pár rozhodnutí skupině šimpanzů. Blog se, po vyhnání těchto autorů do ilegality, ztratil dokonce i za názory na foru.

Tato sekce, jakožto celý Zing se postupně měnila. Jako první přišla na řadu změna nejretardovanější. Zrušení hodnocení článků. Proč? Protože přišlo všem, na kterých záleželo, rozumné užití rovnice : Málo hvězdiček=nepublikovatelné.
Blog tak ztratil prakticky 90% pozornosti, a Zing naoplátku v podstatě taky. Protože o co jinýho šlo, než o klikance na Blog, který přitáhl na Zing věrnější uživatele. Komunita byla probodána.
Časem se ale zjistilo, pomocí řady průzkumů, že sloupeček v pravo nahoře, který seřazoval blogy uživatelů podle oblíbenosti, už nemá užití. Takže se změnil v „Nejnavštěvovanější“ žebříček. Ale lidi si, překvapivě řekli „Who cares?“. Koho zajímá návštěvnost. Maximálně vás, pánové.

Tím, dá se říct, klesl Blog, a konečně i Zing na nulu na komunitním žebříčku. Pořád tu byly zoufalost vykřikující soutěže a hupr supr čupr recenze na žhavé hity… jak jinak než NEzaujaté .

Rozčísnul to až nový rok.  Na homepage přibyl malý kousek na centrum novinek, kde se promítal řádek o těch nejtitěrnějších novinkách, které nikdo nečetl. Proč? Protože, i když Zing má (–POZOR–) vlastní aplikaci pro zobrazování aktualit, týden po jeho propagaci musel baner uhnout reklamám. Takže nikdo tyto hotnews nečetl.
A je to tady…
Nejžhavější novinka, které si jen tak nevšimnete – žebříček Nejživějších Blogů!!! Tedy… ehm… kašly kašly, ekvivalent „Nejnavštěvovanějších“ blogů.

 

Možná jsem naivní, možná už zoufalý. Já to řeknu na rovinu pro případ, že se až sem dostal někdo ze šéfů – Blog bylo to, co Zing držel na špičce. To, proč jste denně tahali nové stovky Registrů. Snad se ve vás něco pohnulo, kdy jste začali ničit vlastní komunitu… ah, vlastně ne. Na účtech to nejde poznat. Tak nic.

Peace


Comments are closed.